Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 15 listopadu 2025
Celkem je zde 1110 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 453
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1109
Uživatelů: 1
Celkem: 1110

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

26.07 2012 6:51


Tak na E85 už najeto cca 9tis km a vše ok.žádné potíže, pouze smrad slivovice po startu a při tankování. spotřeba zůstala stejná, průměr okolo 12l a to i dle dotankování.
nahoru

sponzor





26.07 2012 6:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.07 2012 9:32


někde sem četl, že e85 způsobuje větší korozi než n95...

pročítal jsem o tomhle články a našel jsem, že e85 má větší vliv na korozi částí, tam se dostane ale že prý žádný studie zatím na toto nejsou.

//beru zpět pročetl jsem si tento topic a budu věřit tomu testu. Mám možnost koupit v skoro max vybavě S6 C4 4.2 za 1500 eur, tak hoodně o tom přemýšlím )
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

31.07 2012 12:18


Tak jsem psal těm borcům ve flexcaru dotaz, jestli lze jednotku pro 6-válce přehodit na 4-válec (kdybych náhodou měnil auto) a lze to. Teď se ještě odhodlat ke koupi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

31.07 2012 12:27


Flex: No nevim. Jestli se to da takto pouzivat i smerem k mensimu poctu valcu,tak bych rovnou koupil jednotku na osmivalec. Prece nebudes prechazet smerem dolu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

31.07 2012 13:13


bicek: nooo, na osmivál to nevidím. spíš mi šlo o to, že bych to dal případně švárovi nebo rodičům

jinak sorry, že se vám cpu do V8 tématu, jen mě ten E85 zaujal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.07 2012 16:26


na V8 se davaji mam pocit 2x 4 valcove jednotky ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

31.07 2012 16:43


Lumpiq: I tak se to dela. Ale bavil jsem se o tom se servisakem a prej by radsi dal primo neco pro V8. Ale nevim no, tezko rict proc.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

31.07 2012 17:08


bicek:, Lumpiq: Dělá se obojí, záleží na výrobci. Někdo dělá 4válcový modul a ten se na V8 a V6 dává dvakrát, někdo dělá moduly pro 4, 6, 8, 10, 12 válců samostatně. Funkčně je to asi jedno, v podstatě to jen prodlužuje impulzy. Na V motory se o něco líp montujou ty oddělený, pro každou stranu zvlášť, ale zase rozumná jednotka by měla mít čidlo teploty (většinou příložný termistor), tak je jednodušší tam dávat jen jedno a né pro každou zvlášť...
Dost se liší provedení a řemeslný zpracování, fungování některých typů si v motorovém prostoru nějak neumím představit. Třeba EuropeconFlex nebo BioPower mi přijdou jako hodně samodomo...
nahoru

sponzor





31.07 2012 17:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

31.07 2012 21:19


Tak mě bylo porazeno opačně, že každá zvlášť pro V8 je podmínkou, že každá strana má svý řízení (asi lambdy atd..) a funguje defakto jako autonomní 4 válec (což potvrzují i zapalovací transistory také pro každou stranu zvlášť) a hlavně až jednou 8 doslouží mám jednotky pro dva 4 válcový minivozy. ale jenom přendat nejdou, musí se v nich upravit software pro daný druh vozu, což mi dodavatel slíbil vyřešit poštou za cca 500,-Kč včetně poštovného.Navrtal jsem do toho i dalšího kolegu, ten to má na A6 C5 4,2 a maká mu to taky naprosto cajkně.A s tím palivovým filtrem co se musí vyměnit do cca 500km je to jen kec a nebo případ lidí co tankovali sračky na nejlevnější síti čerpacích stanic, protože on na to zapomněl a má najeto už cca 8tis a jelo to normal, filtr ale stejně teď vyměnil, rozřízly jsme ho a byl krásně čistej jako u mně.Takže že by Vám to mělo něco zničit nebo zkorodovat jsou jen keci lidí co na přestavbu nemaj prachy a nechtěj vám úsporu závidět, ale radši překazit.Chystám se na montáž i do mojí nový A8 od Karlose a myslím že v tom opravdu není problém a že je to celkem už odzkoušené (ti co mě znají, vědí kolik stovek km denně najezdím a měl-li by být problém, už se někomu z nás projevil.A pokud to bude dělat bordel v zimě, přepnu to zpět na N98 a hotovo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

31.07 2012 22:37


earthquaker: A jéje...
To byly řeči... do stříbřenky to prej nedám...
Je tvoje, dělěj si s ní co chceš, vypádá to, že to bude bez problémů...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

07.08 2012 18:55


Na to cislo co zde je uvedeno se neda dovolat.
Uz neplati ci jak to je?
Kamarad by to chtel taky do A8 D2 4.2i facelift.
Maji nejaky web ci tak neco?
Diky moc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

08.08 2012 17:05


Ahoj můžu jsem vložit svůj malej test.....at víte jak reagují benzíny s kovy a gumou....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

08.08 2012 17:09


Můžete pokládat otázky.....jednak na začátek,jak je vidět na fotu úbytek benzínu za měsíc při otevřeném stavu...celkem o 100% ubýtek vervy N100 a naturalu N95 a proti Ethanolu E85
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

08.08 2012 17:14


Tak to je hustý... tak to sorry ale ten N98 je fakt slušný svinstvo. a tak se v použití E85 začínám opravdu utvrzovat.Mám tu na pár dní mojí bývalou babičku co jezdí jinak po Praze na E85 a zdá se mi, jak kdyby se jí uzdravoval motor.Jak jsem s ní dlouho nejel, přjde mi její chod hladší, tišší a daleko silnější než když jsem s ní jezdil já.Prostě podle mně tomu motoru to pročištění a vyšší oktanový číslo prostě prospívá.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

08.08 2012 17:47


earthquaker: S tim vyšším oktanovym číslem to není tak jednoduchý, nemůžu to teď najít, ale někde na webu jsem čet takový vcelku rozumný pojednání o používání různej vysokooktanovejch benzínů a mimo jiné tam psali, že bez změny kompresního poměru se ten hoch benzín nedá využít.
Jinak tiše závidím, mě čeká ještě komplet podvozek, než se na E85 dostane...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.08 2012 17:58


jde to i na FSI*?
nahoru

sponzor





08.08 2012 17:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

08.08 2012 18:46


Určitě ANO, dokonce když zabrouzdáš po netu tak zjistíš, že některý FSI* jsou na to upravený už z výroby.Například i v octavii, ikdyž se tim Škodovka nikde nechlubí.Známýmu to Honda žere bez jakýchkoli úprav a prý většina amerik, volva a saaby s tím nemaj potíž a jejich jednotka to pozná že jede na e85 a sama si upraví program.Takže je to o hledání, zdali tvůj typ motoru to už náhodou neumí žrát z výroby.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2011
Příspěvků: 135 | Témat: 20

08.08 2012 20:20


Ještě foto kovu a hadic co byli snad před rokem 90 Co se týče věcí byli v benzínu 2 měsíce a něco....Co se týče hadic ty černé kousky byli od čerpala z Audi A8 beze změn,ty modré od LPG* taky beze změn,ty simulované z autogenu byli zorpustěné na sračku kromě ethanolu tam nebyla změna....hliník beze změn a mosaz a železo v naturalu totální zrezivělěc,verva mírný náznak koroze a ethanol krása konzervace hadra.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

08.08 2012 21:30


A navíc ta vůně z výfuku co se valí za V8, když dáš plyn na podlahu, ta se dá přirovnat jen k dědově destilační aparatůře v kůlně... se občas bojím o řidičáky těch za mnou, protože když se toho načuchaj, musej pomahačům a chráničům nadejchat....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

08.08 2012 21:56


earthquaker:
A navíc ta vůně z výfuku co se valí za V8, když dáš plyn na podlahu, ta se dá přirovnat jen k dědově destilační aparatůře v kůlně... se občas bojím o řidičáky těch za mnou, protože když se toho načuchaj, musej pomahačům a chráničům nadejchat....


nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

15.08 2012 12:03


Citace:
1. Oktanové číslo*: Je to v podstatě rychlost hoření (výbušnost směsi) Čím je číslo vyšší, tím pomaleji probíhá hoření, u lihu je vyšší.
2. Teplota hoření: je teplota, při které hoří směs, u lihu je vyšší.
3. Zápalnost směsi: v podstatě nejnižší teplota, při které ještě dojde k zapálení směsi, u lihu je horší
4 Výhřevnost paliva: Energie, která vznikne spálením jedné jednotky paliva, u lihu je nižší.
5. Hydroskopie směsi: schopnost vázat na sebe vodu., u benzinu téměř nulová, u lihu obrovská.
6. Kompresní poměr*: Tato hodnota není hodnota paliva ale motoru. Pro spalování lihu je důležitá, proto ji tu uvádím. Je to poměr, na kolik je směs v pístu stlačena před zapálením.

A jedna souvislost: Čím větší je komprese směsi, tím rychleji probíhá hoření stejné směsi. Proto se do nových, výkonných a hlavně sportovních motorů dává palivo s vyšším oktanovým číslem. Jinak by díky vysoké výbušnosti docházelo k vibracím uvnitř stlačené směsi, docházelo by ke ztrátám a možná i vyššímu opotřebení motoru. Obráceně dochází opět ke snížení výkonu (možno kompenzovat zvětšením předstihu), k poškození motoru nedochází, naopak je více šetřen.

Z toho vyplývá:
Nové motory s vysokým kompresním poměrem mohou na čistý líh jezdit úplně v pohodě. Při vysokém tlaku směsi vznikne vyšší teplota, takže se líh snadno zapálí.
Motory starší, ale takové, které mají vícebodový vstřik mohou také jezdit na čistý líh také v pohodě, podle opotřebení motoru může lehce stoupnou spotřeba oproti benzinu. Nevýhodou je, že při nižších teplotách budete hůře startovat. Proto se doporučuje smíchat benzín s lihem v poměru 1 třetina benzinu a dvě třetiny lihu. V zimě půl na půl. O automatické přenastavení motoru se postará Lambda* sonda a řídící jednotka. To jsou např. Octavie, Fabie a felicie od roku výroby 1996.
Starší motory s jednobodovým vstřikem mohou jezdit na směs lihu s benzínem, ale musí být alespoň dvě třetiny benzinu.
Motory s karburátorem je problematické nastavit na líh, doporučuji konzultaci v odborném servisu. Ale tam budou mít pravděpodobně strach, abyste se na nich později nechtěli hojit, když vám něco odejde a poradí vám jezdit na benzín. Každopádně se musí hodně zvýšit npředstih.

A při míchání benzinu s lihem je lépe použít benzin 91 oktanů. Více sníží Oktanové číslo* lihu

Výsledek je to, že se vám pravděpodobně změní charakteristiky motoru, tzn výkon se vám přesune dolů. Motor bude více tahnout v nízkých otáčkách, už od jednoho tisíce, nebo 1200 otáček. Naopak při vyšších otáčkách od 3500 výš výkon budete ztrácet. Pokud na to budete myslet a přizpůsobíte tomu styl jízdy, spotřeba vám klesne. Klesne hlavně při jízdě po městě, po špatných a klikatých silnicích. Naopak při dlouhé rychlé jízdě po dálnici a při sportovní jízdě vám spotřeba půjde nahoru.
Sám líh tankuji u čerpací pumpy v Dobrovici, hned vedle Dobrovického lihovaru, v létě jezdím na čistý líh, teď na podzim přidávám čtvrtinu benzinu a v zimě počítám budu jezdit půl na půl. Ještě ceny: benzin 31,90, líh 24,50.
A poslední informace, Palivo označované u benzinek jako bioethanol E85 obsahuje 15 procent naturalu 95. Právě pro lepší starty.

Ještě zjistit motory, kde se to dá používat i bez té "krabičky" napojené na lambdy. Do té 4,2 se má lít N98? Asi pak bude mít ten vyšší Kompresní poměr*, jestli tomu dobře rozumím

edit: švára jezdí na E85/N95 v poměru 1:1 a spotřeba stejná jako na N95, akorát jezdí levněji - Mazda 323 1.8
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

15.08 2012 12:35


Flex: Kompresni pomer je dan motorem. To palivem nezmenis.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

15.08 2012 12:46


bicek: však jo, jde o to, jaký Kompresní poměr* je v tom daném motoru, jestli je ta "krabička" potom potřeba ... existují totiž motory, které to vezmou i bez ní, jestli to třeba nejsou už ty, kterým je předepsán N98
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

15.08 2012 12:54


Flex: Ajo, takhle. To nevim.Ale ty krabicky udajne prodlluzujo dobu vstriku hlavne.Takze pokud na zo jednotka v aute neni primo nachystana, tak nevim, jestli to bude dobry bez tech krabicek.
nahoru

sponzor





15.08 2012 12:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

15.08 2012 14:14


Flex: zní logicky, že řídící jednotka sama o sobě by se díky lambdě měla přizpůsobit, stejně jako to přizpůsobujou ty plug&play jednotky... Koneckonců ono to skoro určitě nějak pojede na ethanol, jenom se neví jak dobře... možná to testnout s lumpiqem na live-diagnostice?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.08 2012 14:52


Hele da se to dat i do nove osmy? rv 2011
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

15.08 2012 15:00


belmondo: nová osma dost možná bude umět papat slivovici z výroby
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

15.08 2012 15:05


belmondo: tak nevím, googlím a nenacházím - na jedné wiki jsem našel že nějaká A3 a A4 se vyráběla v edici flex-fuel, jinde zase že audi uvedla A5ku, která na to jezdí... (např tady: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_flexible-fuel_vehicles_by_car_manufacturer)

takže kdo ví...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.08 2012 15:10


Tak uvidime, ja uz totiz jezdim tak malo ze zacinam premyslet o benzinu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14256 | Témat: 6754

15.08 2012 15:14


Citace:
1. Oktanové číslo**: Je to v podstatě rychlost hoření (výbušnost směsi) Čím je číslo vyšší, tím pomaleji probíhá hoření, u lihu je vyšší.


Oktanove cislo je PROCENTOVY obsah izooktanu ve smesi s heptanem ... tedy vzorova smes ktera se chova stejne jako dany benzin

Udava ODOLNOST SMESI vuci samozapalum, kdy smes postupne nehori, ale VYBUCHNE V CELEM OBJEMU VALCE NAJEDNOU..

Coz ma za nasledek mechanicke, unavove a tepelne niceni klikove soustavy, a konecnem dusledky nizsi vykon, kona NIZSI PRACI
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email